ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
  • Головна
  • Обласна рада
    • Структура та персони
      • Керівництво
      • Депутати обласної ради
      • Депутатські групи
      • Депутатські фракції
      • Погоджувальна рада
      • Постійні комісії
    • Виконавчий апарат
      • Управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій
      • Управління з документального, комп’ютерного та матеріально-технічного забезпечення діяльності обласної ради
      • Управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та аудиту
      • Управління інформації, зв’язків з громадськістю, міжнародної співпраці, з питань соціальної підтримки
      • Відділ юридичної та кадрової роботи
      • Відділ забезпечення діяльності керівництва обласної ради (патронатна служба)
      • Відділ з питань реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, реалізації проектів та програм
    • Кадрова політика
      • Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
      • Порядок проведення іспиту претендентів на заміщення вакантних посад
      • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади
    • Історія діяльності
      • З історії обласної ради
      • Очолювали обласну раду
      • Скликання обласної ради
  • Діяльність
    • Нормативна база ради
      • Правові засади діяльності
      • Положення про порядок використання герба і прапора Житомирської області
      • Нагороди та відзнаки
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюдення проєктів регуляторних актів
      • Відстеження результативності
      • Планування регуляторної діяльності
      • Регуляторні акти
    • Обласні програми
      • Перелік обласних програм
      • Хід виконання обласних програм
    • Антикорупційна діяльність
      • Антикорупційна політика
    • Очищення влади
      • Нормативні документи
      • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
    • Бюджет та фінанси
      • Список публічних закупівель у системі PROZORRO
      • Кошторис обласної ради
      • Штатний розпис виконавчого апарату
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
  • Управління майном
    • Комунальні установи, підприємства
      • Соціальний захист
      • Охорона здоров'я
      • Освіта
      • Спорт
      • Культура
      • Служби у справах дітей
      • Житлово-комунальне господарство
      • Інші
    • Конкурси на посади керівників
      • Оголошені конкурси на заміщення посад
      • Завершені конкурси
    • Оренда майна
      • Нерухоме майно, включене до Переліку І типу
      • Нерухоме майно, включене до Переліку ІІ типу
    • Приватизація майна
      • Повідомлення про приватизацію майна
    • Очищення влади
      • Перевірка посадових осіб
  • Для громадськості
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Форми запитів
      • Звіт про роботу із запитами
      • Публічна інформація у формі відкритих даних
    • Звернення громадян
      • Нормативні документи
      • Графік прийому громадян керівництвом обласної ради
      • Правила подачі звернень
      • Надіслати електронне звернення
  • Пресслужба
    • Новини
    • Анонси
    • Відеоматеріали
    • Онлайн трансляції
  • Регіон
    • Розвиток громад
      • Паспорт області
      • Органи місцевого самоврядування
      • Паспорти територіальних громад
      • Територіальні громади Житомирської області
    • Ради
      • Рада Європи
      • Районні ради області
    • Асоціації місцевих рад
      • Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад
      • Українська асоціація районних та обласних рад

Новини

На порталі Дія.Бізнес з’явився розділ для ветеранів-підприємців та їхніх родин

Створено: 04 квітня 2023
Перегляди: 586

На порталі Дія.Бізнес з’явився розділ для ветеранів-підприємців та їхніх родинНа порталі національного проекту з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес з’явився новий розділ “Ветеранський бізнес”. Його створено у співпраці Міністерства у справах ветеранів України з Міністерством цифрової трансформації, Офісом з розвитку підприємництва та експорту та Українським ветеранським фондом Мінветеранів (УВФ).

Безоплатна правова допомога звільненим з полону та сім’ям тих, хто ще в неволі

Створено: 03 квітня 2023
Перегляди: 739

Безоплатна правова допомога звільненим з полону та сім’ям тих, хто ще в неволіУсі звільнені з ворожого полону та родини осіб, незаконно позбавлених свободи російською федерацію, мають право на первинну правову допомогу. Зокрема, на отримання юридичних консультацій, допомогу у написанні заяв або скарг.

Міністерство закордонних справ пояснює, як українцям внести інформацію про дитину до закордонного паспорта за межами України

Створено: 03 квітня 2023
Перегляди: 600

Міністерство закордонних справ пояснює українцям внести інформацію про дитину до закордонного паспорта за межами УкраїниБатьки або законні опікуни мають можливість внести інформацію про неповнолітніх дітей до своїх закордонних паспортів. Для цього їм достатньо звернутися до дипломатичної установи та подати відповідні документи.

На які ліки потрібен рецепт – пояснює МОЗ

Створено: 03 квітня 2023
Перегляди: 592

На які ліки потрібен рецепт – пояснює МОЗЗ квітня рецептурні препарати в аптеці можна бути отримати не лише за паперовим, а і за електронним рецептом. 

Уряд запускає грантові програми для ветеранів на старт або розвиток власного бізнесу

Створено: 31 березня 2023
Перегляди: 666

Уряд запускає грантові програми для ветеранів на старт або розвиток власного бізнесуУряд розширив проект єРобота та запускає нові грантові програми для ветеранів на започаткування або розвиток власного бізнесу. Відповідне рішення було ухвалене на засіданні Кабінету Міністрів 30 березня. 

Міністерство закордонних справ пояснює, як українцям продовжити строк дії закордонного паспорта за межами України

Створено: 31 березня 2023
Перегляди: 608

Мінреінтеграції пояснює, як українцям продовжити строк дії закордонного паспорта за межами України

Українці, які перебувають за межами країни, можуть безкоштовно й оперативно продовжити строк дії свого закордонного паспорта. Для цього достатньо звернутися до дипломатичної установи та подати відповідну заяву. 

Більше статей...

  1. Уряд спростив умови подачі документів для отримання статусу зареєстрованого безробітного
  2. У Верховній Раді України зареєстровано законопроект, який спрощує процедуру отримання статусу ветерана війни
  3. У Житомирському обласному онкодиспансері вперше провели операцію з видалення простати лапароскопічним методом
  4. МОЗ пояснює, як отримати імуносупресанти безоплатно або з невеликою доплатою
  5. Під час воєнного стану студенти зможуть здавати ЄДКІ поза межами України – рішення Уряду
  6. Мінсоцполітики створено зручний інструмент, що забезпечує прозорість надання міжнародної допомоги
  • Початок
  • Попередня
  • 204
  • 205
  • 206
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 212
  • 213
  • Наступна
  • Кінець

У випадку терористичних актів

ПАМ’ЯТКА щодо алгоритму дій у випадку терористичних актів

ТОП фото

Популярні новини

  • Команда з Житомирщини перемогла на Всеукраїнських змаганнях Спеціальної Олімпіади України з футболу
  • 199-й навчальний центр ДШВ ЗСУ відзначив 10-річчя з дня створення
  • Громади Житомирщини отримали 27 нових шкільних автобусів
  • Житомирщина долучилася до вшанування памʼяті дітей, загиблих через збройну агресію росії
  • На Житомирщині відзначили переможців регіонального етапу конкурсу Відзнаки «Орден Святого Пантелеймона»
  • У Житомирській спеціальній школі відбулося відкрите тренування за участі спортсменів Спеціальної Олімпіади України
  • У Житомирі відбувся міжрегіональний форум з питань розвитку та відновлення громад
  • Проєкти рішень, які розглянуті на засіданнях 8 скликання

Підготовка до чергової сесії

  • Проєкти рішень

Відкритий бюджет

  • Обласний бюджет у графіках
  • Порядок використання бюджетних коштів з обласного бюджету
  • Обласний бюджет та його виконання

Приватизація майна

  • Інформаційні повідомлення про приватизацію

ПРЕССЛУЖБА

  • Новини
  • Анонси
  • Онлайн трансляції

ФОТОГАЛЕРЕЯ

  • Сесії обласної ради
  • Комісії обласної ради

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

  • Антикорупційна політика

ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ

  • Нормативні документи
  • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
  1. Головна
  2. Новини

Group 25

Контактні дані

  • Адреса:
    10014 м.Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1
  • Телефон приймальні:
    (0412) 43-21-21
  • Графік роботи:
    пн-чт: 08:00-17:15;
    пт: 08:00-16:00;
    сб-нд: вихідний

Group 23

Електронна пошта

  • Email: post@zt.gov.ua_

Наші канали

youtube icon

fb icon 325x325        teleg

Group 27

Житомирщина

  • Візитівка області

Group 31

Районні ради області

Житомирська районна рада

Бердичівська районна рада

Коростенська районна рада

Звягельська районна рада

 

Group 41

Публічна інформація

data

edata

Group 69

  • Нормативно-правові акти
  • Форми запитів
  • Звіт про роботу із запитами

У разі повного або часткового використання матеріалів з сайту Житомирської обласної ради гіперпосилання є обов'язковим.

© 2012-2025 Житомирська обласна рада