Мінреінтеграції пояснює як отримати картку платника податків перебуваючи за кордономПеребуваючи за кордоном, чимало українців стикається з проблемою відновлення документів. Розповідаємо, як можна отримати картку платника податків, перебуваючи поза межами України.

Які документи потрібні?

  1. Заповнена заява за формою № 5ДР.
  2. Копія паспорта з чітким зображенням документа.

Посилання на форму 

Де можна отримати картку платника податків:

  • особисто у закордонній дипломатичній установі України;
  • за письмовим клопотанням на вказану адресу за кордоном (документи надсилаються поштою);
  • через представника в українській податковій. 

Звертаємо увагу, що для отримання картки платника податків представником необхідно мати такі документи: 

  • довіреність,
  • документ, що посвідчує особу представника,
  • копію документа, що посвідчує особу довірителя.