ПАСПОРТ
Горщиківської територіальної громади,
центр – с.Горщик

з/п

Показники Значення показників
1 Кількість населення станом на 1 січня 2016 року, в тому числі: 3289
дітей дошкільного віку 228
дітей шкільного віку 358
2 Кількість населених пунктів, що входять до спроможної територіальної громади 10
3

Обсяг доходів (розрахунковий) спроможної територіальної громади (гривень),

у тому числі:

3600200
сформованих відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України 3300000
бюджету розвитку -
базової дотації 300200
реверсної дотації -
4 Площа території громади, кв. кілометрів 133,68
5

Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування,

у тому числі:

16
загальноосвітніх навчальних закладів I—III ступеня 1
загальноосвітніх навчальних закладів I—II ступеня 1
загальноосвітніх навчальних закладівI ступеня 1
дошкільних навчальних закладів 2
закладів позашкільної освіти -
закладів культури 6
закладів фізичної культури -
фельдшерсько-акушерських пунктів 4
амбулаторій, поліклінік 1
лікарень -
станцій швидкої допомоги -
6 Наявність приміщень для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо:
правоохоронної діяльності -
реєстрації актів цивільного стану та майнових прав -
пенсійного забезпечення -
соціального захисту -
пожежної безпеки -
казначейського обслуговування -
7 Наявність приміщень для розміщення органів місцевого самоврядування 3

Відомості про територіальні громади,

що увійдуть до складу спроможної територіальної громади

з/п

Найменування територіальних громад та населених пунктів, що входять до їх складу, із зазначенням адміністративного статусу Чисельність населення станом на
1 січня 2016 р.
Відстань до потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, кілометрів
Горщиківська сільська рада 2370
1 с. Горщик 2121 0
2 с. Березівка 196 9
3 с. Жупанівка 22 10
4 с. Піски 31 9
Давидківська сільська рада 343
5 с. Давидки 164 17
6 с. Дружбівка 125 13
7 с. Видень 54 19
Вигівська сільська рада 576
8 с. Вигів 323 14
9 с. Боровиця 122 14
10 с. Краснопіль 131 16

АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА

щодо Горщиківської спроможної територіальної громади

(адміністративний центр – с. Горщик)

  1. 1.Загальна характеристика

Горщиківська спроможна територіальна громада (далі – громада) базуватиметься на території Коростенського району.

Громада розташовуватиметься у північній частині Житомирської області.

До складу громади увійдуть 10 населених пунктів, на базі яких створені 3 органи місцевого самоврядування (сільські ради).

Мінімальна відстань населених пунктів до адміністративного центру складе 9 км, максимальна (1 населений пункт) – 19 км.

Площа громади складатиме133,68 кв. км.

Загальна кількість мешканців громади складе 3289 осіб, у тому числі дітей: дошкільного віку – 228, шкільного віку – 358 осіб.

2. Економічний потенціал громади

На території, яку охоплює громада, зареєстровано 44 юридичні особи (відокремлених структурних підрозділів).

На території громади функціонують 2 промислових підприємства: ТОВ «Омелянівський кар’єр»; ПрАТ «Омелянівський гранітний кар`єр».

Головні промислові підприємства територіальної громади є добувними.

Основні підприємства, які здійснюють діяльність у галузі рослинництва: ТОВ «Будівельний комплекс 2006», ТОВ «Поліська аграрна група».

Найбільші площі землі в обробітку має ТОВ «Будівельний комплекс 2006».

Торгівельні послуги на території об’єднаної громади надають 22 торгові точки та 2 заклади громадського харчування. Не в кожному населеному пункті об’єднаної громади є магазини, але в них забезпечено виїзну торгівлю.

Експорт – відсутній, імпорт – обладнання.

3. Бюджетна інфраструктура

За рахунок бюджету об’єднаної громади на її території функціонуватимуть:

4 заклади охорони здоров’я, а саме: 2 фельдшерсько-акушерських пункти, 2 амбулаторії та поліклініки;

8 закладів освіти, а саме: 3 загальноосвітні навчальні заклади І-ІІІ ступеня, 1 загальноосвітній навчальний заклад І-ІІ ступеня та 4 дошкільні навчальні заклади.

3 заклади культури;

1 заклад фізичної культури.

Кількість приміщень, придатних для розміщення державних органів складає 4 одиниці.

Одне приміщення придатне для розміщення органів місцевого самоврядування.

Обсяг доходів загального фонду (прогноз в умовах 2016 року) громади становитиме 13955,3 тис. грн., у тому числі:

  • доходи без урахування трансфертів з державного бюджету (згідно статті 64 Бюджетного кодексу України) – 5556,4 тис. грн.,
  • базова дотація –547,6 тис. грн.,
  • освітня субвенція – 5817,0 тис.грн.,
  • медична субвенція (первинний рівень) – 2034,3 тис. грн.

Прогнозний обсяг видатків загального фонду громади становить 11868,3 тис. грн.

Баланс фінансових ресурсів загального фонду: + 2087,0 тис. грн.

  • Прогнозний обсяг бюджету розвитку: 207,3 тис.грн.

4. Транспортне сполучення

Усі населені пункти громади забезпечені постійним транспортним сполученням з адміністративним центром.

Транспортне сполучення забезпечується автомобільними дорогами загального користування державного та місцевого значення.

Транспортний комплекс представлений 2 приватними підприємцями, які надають послуги з пасажирських перевезень на 5 автобусних маршрутах.

korostenskyi ray

НОВИНИ

Володимир Ширма взяв участь у регіональній конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документа до успішного впровадження»

Володимир Ширма взяв участь у регіональній конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документа до успішного впровадження»Сьогодні, 7 травня, заступник голови Житомирської обласної ради Володимир Ширма долучився до підсумкової конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документа до успішного впровадження» за участі громад-партнерок Проєкту USAID «ГОВЕРЛА».

Володимир Ширма відзначив медичних сестер з нагоди професійного свята

Володимир Ширма відзначив медичних сестер з нагоди професійного свята Сьогодні у Житомирському медичному інституті відбулась обласна конференція та урочистості з нагоди прийдешнього Міжнародного дня медичної сестри. 

Уряд затвердив перелік документів для проходження медико-соціальної експертизи

Уряд затвердив перелік документів для проходження медико-соціальної експертизиВнаслідок війни збільшується кількість людей, які потребують встановлення інвалідності, значну частину серед них складають військовослужбовці. У зв’язку з цим визначено чіткий перелік документів, що подають пацієнти для проходження медико-соціальної експертизи. Це дозволить зменшити навантаження на людей та скоротить терміни оформлення документів для подачі до медико-соціальних експертних комісій (МСЕК).