ПАСПОРТ
Миропільської територіальної громади,
центр – смт Миропіль

з/п

Показники Значення  показників
1 Кількість населення станом на 1 січня 2015 року, в тому числі: 6076
дітей дошкільного віку 467
дітей шкільного віку 604
2 Кількість населених пунктів, що входять до спроможної територіальної громади 6
3

Обсяг доходів (розрахунковий) спроможної територіальної громади (гривень),

у тому числі:

14830600
сформованих відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України 6070200
бюджету розвитку -
базової дотації 820800
реверсної дотації -
4 Площа території громади, кв. кілометрів 88,4
5

Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування,

у тому числі:

23
загальноосвітніх навчальних закладів I—III ступеня 3
загальноосвітніх навчальних закладів I—II ступеня -
загальноосвітніх навчальних закладівI ступеня 2
дошкільних навчальних закладів 2
закладів позашкільної освіти 1
закладів культури 10
закладів фізичної культури -
фельдшерсько-акушерських пунктів 4
амбулаторій, поліклінік 1
лікарень -
станцій швидкої допомоги -
6 Наявність приміщень для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо: 2
правоохоронної діяльності 1
реєстрації актів цивільного стану та майнових прав -
пенсійного забезпечення -
соціального захисту -
пожежної безпеки 1
казначейського обслуговування -
7 Наявність приміщень для розміщення органів місцевого самоврядування 3

Відомості про територіальні громади,

що увійдуть до складу спроможної територіальної громади

з/п

Найменування територіальних громад та населених пунктів, що входять до їх складу, із зазначенням адміністративного статусу Чисельність населення станом на
1 січня 2015 р.
Відстань до потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, кілометрів
Миропільська селищна рада 4978
1 смт Миропіль 4704 0
2 с. Дертка 274 2
Колодяжненська сільська рада 595
3 с. Колодяжне 595 10
Малокозарська сільська рада 503
4 с. Мала Козара 232 20
5 с. Пилипо-Кошара 246 17
6 с. Олександрівка 25 18

АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА
щодо Миропільської спроможної територіальної громади

(адміністративний центр – смт Миропіль)

1. Загальна характеристика

Миропільська спроможна територіальна громада (далі – громада) базуватиметься на території Романівського району.

Громада розташовується у південно-західній частині Житомирської області.

До складу громади увійдуть 6 населених пунктів, на базі яких утворено 3 органи місцевого самоврядування, у тому числі смт Миропіль та 1 село (селищна рада), та 4 сіла (2 сільські ради).

Мінімальна відстань населених пунктів до адміністративного центру складатиме 2 км, максимальна (1 населеного пункту) – 20 км.

Площа громади складатиме 88,4 кв. км.

Загальна кількість мешканців громади складе 6076 осіб, у тому числі дітей: дошкільного віку –467, шкільного віку –584.

2. Економічний потенціал громади

На території, яку охоплюватиме громада, зареєстровано 357 суб’єкти малого і середнього підприємництва, з яких 69 – юридичних осіб, 288 – фізичних осіб-підприємців.

Функціонують 3 основних промислових підприємства: ТОВ «Граніт», ТОВ «Харківський картон», ТОВ «Миропільська фабрика «Веснянка».

Основні сільськогосподарські підприємства, що здійснюють діяльність у галузі рослинництва: СТОВ ім. Б. Хмельницького, ТОВ Полонне-Агро, ТОВ Єлисейські поля, СТОВ «Печанівське», ПСП «Світанкова зоря», ФГ «Деметра», ТОВ «Романів Ін Агро.

Основні сільськогосподарські підприємства, які здійснюють діяльність у галузі тваринництва: СТОВ «Печанівське», ФГ «Велес 2012».

Торгівельні послуги надають 40 магазинів, 2 АЗС та 6 закладів громадського харчування на 500 посадкових місць.

3. Транспортне сполучення

Усі населені пункти громади забезпечені постійним транспортним сполученням з адміністративним центром.

Транспортне сполучення забезпечується автомобільними дорогами загального користування державного та місцевого значення.

Транспортний комплекс представлений 2 приватним підприємцем, які надають послуги з пасажирських перевезень на 2 автобусному маршруті.

4. Бюджетна інфраструктура та розрахунковий обсяг бюджету громади

За рахунок бюджету об’єднаної громади на її території функціонуватимуть:

5 закладів охорони здоров’я, у тому числі: 4 фельдшерсько-акушерські пункти та 1 амбулаторія;

8 закладів освіти, у тому числі: 3 загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступеня, 2 загальноосвітніх навчальних закладів І ступеня, 2 дошкільних закладів освіти та 1 заклад позашкільної освіти;

10 закладів культури.

Кількість приміщень, придатних для розміщення державних органів, складає 2 одиниці.

Кількість приміщень, придатних для розміщення органів місцевого самоврядування, складає 3 одиниць.

Обсяг доходів загального фонду (прогноз в умовах 2016 року) громади становитиме 19701,3 тис. грн., у тому числі:

  • доходи без урахування трансфертів з державного бюджету (згідно статті 64 Бюджетного кодексу України) – 9857,6 тис. грн.,
  • базова дотація – 758,4 тис.грн.,
  • освітня субвенція – 5442,8 тис.грн.,
  • медична субвенція (первинний рівень) – 3642,5 тис. грн.

Прогнозний обсяг видатків загального фонду громади становить 14663,4 тис. грн.

Баланс фінансових ресурсів загального фонду: + 5037,9 тис. грн.

Прогнозний обсяг бюджету розвитку:  345,0 тис.грн

muropil otg

 

НОВИНИ

Володимир Ширма взяв участь у регіональній конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документа до успішного впровадження»

Володимир Ширма взяв участь у регіональній конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документа до успішного впровадження»Сьогодні, 7 травня, заступник голови Житомирської обласної ради Володимир Ширма долучився до підсумкової конференції «Стратегічне планування: від затвердженого документа до успішного впровадження» за участі громад-партнерок Проєкту USAID «ГОВЕРЛА».

Володимир Ширма відзначив медичних сестер з нагоди професійного свята

Володимир Ширма відзначив медичних сестер з нагоди професійного свята Сьогодні у Житомирському медичному інституті відбулась обласна конференція та урочистості з нагоди прийдешнього Міжнародного дня медичної сестри. 

Уряд затвердив перелік документів для проходження медико-соціальної експертизи

Уряд затвердив перелік документів для проходження медико-соціальної експертизиВнаслідок війни збільшується кількість людей, які потребують встановлення інвалідності, значну частину серед них складають військовослужбовці. У зв’язку з цим визначено чіткий перелік документів, що подають пацієнти для проходження медико-соціальної експертизи. Це дозволить зменшити навантаження на людей та скоротить терміни оформлення документів для подачі до медико-соціальних експертних комісій (МСЕК).