ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
  • Головна
  • Обласна рада
    • Структура та персони
      • Керівництво
      • Депутати обласної ради
      • Депутатські групи
      • Депутатські фракції
      • Погоджувальна рада
      • Постійні комісії
    • Виконавчий апарат
      • Управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій
      • Управління з документального, комп’ютерного та матеріально-технічного забезпечення діяльності обласної ради
      • Управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та аудиту
      • Управління інформації, зв’язків з громадськістю, міжнародної співпраці, з питань соціальної підтримки
      • Відділ юридичної та кадрової роботи
      • Відділ забезпечення діяльності керівництва обласної ради (патронатна служба)
      • Відділ з питань реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, реалізації проектів та програм
    • Кадрова політика
      • Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
      • Порядок проведення іспиту претендентів на заміщення вакантних посад
      • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади
    • Історія діяльності
      • З історії обласної ради
      • Очолювали обласну раду
      • Скликання обласної ради
  • Діяльність
    • Нормативна база ради
      • Правові засади діяльності
      • Положення про порядок використання герба і прапора Житомирської області
      • Нагороди та відзнаки
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюдення проєктів регуляторних актів
      • Відстеження результативності
      • Планування регуляторної діяльності
      • Регуляторні акти
    • Обласні програми
      • Перелік обласних програм
      • Хід виконання обласних програм
    • Антикорупційна діяльність
      • Антикорупційна політика
    • Очищення влади
      • Нормативні документи
      • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
    • Бюджет та фінанси
      • Список публічних закупівель у системі PROZORRO
      • Кошторис обласної ради
      • Штатний розпис виконавчого апарату
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
  • Управління майном
    • Комунальні установи, підприємства
      • Соціальний захист
      • Охорона здоров'я
      • Освіта
      • Спорт
      • Культура
      • Служби у справах дітей
      • Житлово-комунальне господарство
      • Інші
    • Конкурси на посади керівників
      • Оголошені конкурси на заміщення посад
      • Завершені конкурси
    • Оренда майна
      • Нерухоме майно, включене до Переліку І типу
      • Нерухоме майно, включене до Переліку ІІ типу
    • Приватизація майна
      • Повідомлення про приватизацію майна
    • Очищення влади
      • Перевірка посадових осіб
  • Для громадськості
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Форми запитів
      • Звіт про роботу із запитами
      • Публічна інформація у формі відкритих даних
    • Звернення громадян
      • Нормативні документи
      • Графік прийому громадян керівництвом обласної ради
      • Правила подачі звернень
      • Надіслати електронне звернення
  • Пресслужба
    • Новини
    • Анонси
    • Відеоматеріали
    • Онлайн трансляції
  • Регіон
    • Розвиток громад
      • Паспорт області
      • Органи місцевого самоврядування
      • Паспорти територіальних громад
      • Територіальні громади Житомирської області
    • Ради
      • Рада Європи
      • Районні ради області
    • Асоціації місцевих рад
      • Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад
      • Українська асоціація районних та обласних рад

Новини

На Житомирщині стартує послуга з формування життєстійкості

Створено: 20 грудня 2023
Перегляди: 763

На Житомирщині стартує послуга з формування життєстійкостіМалинська громада Житомирщини одна з перших в Україні запускає послугу з формування життєстійкості – ініціативу Міністерства соціальної політики, покликану комплексно підтримувати ментальне здоров’я українців.

З грудня 2023 року усі мешканці Малинської територіальної громади, у тому числі ВПО, можуть звернутися по фахову допомогу психологів та соціальних працівників. Це стало можливим завдяки реалізації проєкту Мінсоцполітики з запровадження в громадах послуги життєстійкості. Мета цієї послуги – навчити кожного бути емоційно та ментально стабільним у кризових умовах, долати стрес, отримати навички першої психологічної допомоги рідним.

Читати далі...

Уряд затвердив компенсацію громадам, які мали вагому частку військового ПДФО у структурі своїх податкових надходжень

Створено: 20 грудня 2023
Перегляди: 542

Уряд затвердив компенсацію громадам, які мали вагому частку військового ПДФО у структурі своїх податкових надходженьВчора, 19 грудня, на засіданні Уряду було затверджено механізм розподілу додаткової дотації за жовтень-грудень 2023 року тим місцевим громадам, у яких військовий ПДФО становить значну частку у структурі надходжень від цього податку.

Водночас усі місцеві громади, які в жовтні-листопаді 2023 року зазнали зменшення доходів (не враховуючи військовий ПДФО), отримають також фінансову компенсацію. Розмір компенсації буде таким, що їх доходи стануть еквівалентними до тих, які вони мали за аналогічний період минулого року.

Читати далі...

Відійшов у вічність депутат трьох скликань Житомирської обласної ради Володимир Дідківський

Створено: 19 грудня 2023
Перегляди: 901

Відійшов у вічність депутат трьох скликань Житомирської обласної ради Володимир ДідківськийСьогодні, 19 грудня, на 70-му році життя перестало битися серце Героя України, заслуженого працівника сільського господарства України, депутата трьох скликань Житомирської обласної ради Володимира Олександровича Дідківського.

Керівництво, депутатський корпус обласної ради 8-го скликання та виконавчий апарат висловлюють щирі співчуття рідним та близьким Володимира Олександровича з приводу непоправної втрати.

Читати далі...
  • Початок
  • Попередня
  • 255
  • 256
  • 257
  • 258
  • 259
  • 260
  • 261
  • 262
  • 263
  • 264
  • Наступна
  • Кінець

У випадку терористичних актів

ПАМ’ЯТКА щодо алгоритму дій у випадку терористичних актів

ТОП фото

Популярні новини

  • Розпочала роботу 26-та сесія Житомирської обласної ради восьмого скликання
  • Відбулася 26-та сесія Житомирської обласної ради
  • В обласному медичному центрі реабілітації – новий керівник
  • Комісія з гуманітарних питань розглянула понад 30 питань порядку денного
  • Відбулося засідання постійної комісії з питань екології, охорони навколишнього середовища та використання природних ресурсів
  • Комісія з питань охорони здоров’я розглянула 18 питань порядку денного
  • Відбулися засідання постійних комісій та Погоджувальної ради
  • Проєкти рішень, які розглянуті на засіданнях 8 скликання

Відкритий бюджет

  • Обласний бюджет у графіках
  • Порядок використання бюджетних коштів з обласного бюджету
  • Обласний бюджет та його виконання

Приватизація майна

  • Інформаційні повідомлення про приватизацію

ПРЕССЛУЖБА

  • Новини
  • Анонси
  • Онлайн трансляції

ФОТОГАЛЕРЕЯ

  • Сесії обласної ради
  • Комісії обласної ради

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

  • Антикорупційна політика

ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ

  • Нормативні документи
  • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
  1. Головна

Group 25

Контактні дані

  • Адреса:
    10014 м.Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1
  • Телефон приймальні:
    (0412) 43-21-21
  • Графік роботи:
    пн-чт: 08:00-17:15;
    пт: 08:00-16:00;
    сб-нд: вихідний

Group 23

Електронна пошта

  • Email: post@zt.gov.ua_

Наші канали

youtube icon

fb icon 325x325        teleg

Group 27

Житомирщина

  • Візитівка області

Group 31

Районні ради області

Житомирська районна рада

Бердичівська районна рада

Коростенська районна рада

Звягельська районна рада

 

Group 41

Публічна інформація

data

edata

Group 69

  • Нормативно-правові акти
  • Форми запитів
  • Звіт про роботу із запитами

У разі повного або часткового використання матеріалів з сайту Житомирської обласної ради гіперпосилання є обов'язковим.

© 2012-2025 Житомирська обласна рада