ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
  • Головна
  • Обласна рада
    • Структура та персони
      • Керівництво
      • Депутати обласної ради
      • Депутатські групи
      • Депутатські фракції
      • Погоджувальна рада
      • Постійні комісії
    • Виконавчий апарат
      • Управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій
      • Управління з документального, комп’ютерного та матеріально-технічного забезпечення діяльності обласної ради
      • Управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та аудиту
      • Управління інформації, зв’язків з громадськістю, міжнародної співпраці, з питань соціальної підтримки
      • Відділ юридичної та кадрової роботи
      • Відділ забезпечення діяльності керівництва обласної ради (патронатна служба)
      • Відділ з питань реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, реалізації проектів та програм
    • Кадрова політика
      • Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
      • Порядок проведення іспиту претендентів на заміщення вакантних посад
      • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади
    • Історія діяльності
      • З історії обласної ради
      • Очолювали обласну раду
      • Скликання обласної ради
  • Діяльність
    • Нормативна база ради
      • Правові засади діяльності
      • Положення про порядок використання герба і прапора Житомирської області
      • Нагороди та відзнаки
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюдення проєктів регуляторних актів
      • Відстеження результативності
      • Планування регуляторної діяльності
      • Регуляторні акти
    • Обласні програми
      • Перелік обласних програм
      • Хід виконання обласних програм
    • Антикорупційна діяльність
      • Антикорупційна політика
    • Очищення влади
      • Нормативні документи
      • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
    • Бюджет та фінанси
      • Список публічних закупівель у системі PROZORRO
      • Кошторис обласної ради
      • Штатний розпис виконавчого апарату
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
  • Управління майном
    • Комунальні установи, підприємства
      • Соціальний захист
      • Охорона здоров'я
      • Освіта
      • Спорт
      • Культура
      • Служби у справах дітей
      • Житлово-комунальне господарство
      • Інші
    • Конкурси на посади керівників
      • Оголошені конкурси на заміщення посад
      • Завершені конкурси
    • Оренда майна
      • Нерухоме майно, включене до Переліку І типу
      • Нерухоме майно, включене до Переліку ІІ типу
    • Приватизація майна
      • Повідомлення про приватизацію майна
    • Очищення влади
      • Перевірка посадових осіб
  • Для громадськості
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Форми запитів
      • Звіт про роботу із запитами
      • Публічна інформація у формі відкритих даних
    • Звернення громадян
      • Нормативні документи
      • Графік прийому громадян керівництвом обласної ради
      • Правила подачі звернень
      • Надіслати електронне звернення
  • Пресслужба
    • Новини
    • Анонси
    • Відеоматеріали
    • Онлайн трансляції
  • Регіон
    • Розвиток громад
      • Паспорт області
      • Органи місцевого самоврядування
      • Паспорти територіальних громад
      • Територіальні громади Житомирської області
    • Ради
      • Рада Європи
      • Районні ради області
    • Асоціації місцевих рад
      • Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад
      • Українська асоціація районних та обласних рад

Новини

Житомирський обласний центр зайнятості пояснює, яку суму компенсації може отримати роботодавець за працевлаштування ВПО

Створено: 10 січня 2024
Перегляди: 654

 Житомирський обласний центр зайнятості пояснює, яку суму компенсації може отримати роботодавець за працевлаштування ВПОУ 2024 році, відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2023 року №1390, збільшено розміри і тривалість виплати компенсації витрат роботодавцю за працевлаштування внутрішньо переміщених осіб внаслідок проведення бойових дій під час воєнного стану в Україні. Причому працевлаштована людина не обов’язково має бути зареєстрованим безробітним.

Читати далі...

Як подати заяву в електронній формі для реєстрації в Реєстрі суб’єктів надання послуг із психологічної допомоги для ветеранів і членів їх сімей

Створено: 09 січня 2024
Перегляди: 688

Як подати заяву в електронній формі для реєстрації в Реєстрі суб’єктів надання послуг із психологічної допомоги для ветеранів і членів їх сімейЗ 2024 року держава впроваджує безоплатну психологічну допомогу для ветеранів та їхніх рідних. Мінветеранів відшкодовуватиме вартість наданих послуг із психологічної допомоги спеціалізованим закладам різних форм власності, в тому числі й фізичним особам-підприємцям, які надають такі послуги.

Читати далі...

Служба зайнятості допомагає ветеранам адаптуватися до мирного життя

Створено: 09 січня 2024
Перегляди: 864

Служба зайнятості допомагає ветеранам адаптуватися до мирного життяЗ початком вторгнення росії в Україну життя наших громадян розділилося на до та після. Багато українців набули статусу учасників бойових дій і стали потребувати особливої підтримки від держави. Як саме служба зайнятості може допомогти захисникам і членам їх родин, читайте в цьому матеріалі.

Читати далі...
  • Початок
  • Попередня
  • 239
  • 240
  • 241
  • 242
  • 243
  • 244
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • Наступна
  • Кінець

У випадку терористичних актів

ПАМ’ЯТКА щодо алгоритму дій у випадку терористичних актів

ТОП фото

Популярні новини

  • Розпочала роботу 26-та сесія Житомирської обласної ради восьмого скликання
  • Відбулася 26-та сесія Житомирської обласної ради
  • В обласному медичному центрі реабілітації – новий керівник
  • Комісія з гуманітарних питань розглянула понад 30 питань порядку денного
  • Відбулося засідання постійної комісії з питань екології, охорони навколишнього середовища та використання природних ресурсів
  • Відбулися засідання постійних комісій та Погоджувальної ради
  • Комісія з питань охорони здоров’я розглянула 18 питань порядку денного
  • Проєкти рішень, які розглянуті на засіданнях 8 скликання

Відкритий бюджет

  • Обласний бюджет у графіках
  • Порядок використання бюджетних коштів з обласного бюджету
  • Обласний бюджет та його виконання

Приватизація майна

  • Інформаційні повідомлення про приватизацію

ПРЕССЛУЖБА

  • Новини
  • Анонси
  • Онлайн трансляції

ФОТОГАЛЕРЕЯ

  • Сесії обласної ради
  • Комісії обласної ради

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

  • Антикорупційна політика

ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ

  • Нормативні документи
  • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
  1. Головна

Group 25

Контактні дані

  • Адреса:
    10014 м.Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1
  • Телефон приймальні:
    (0412) 43-21-21
  • Графік роботи:
    пн-чт: 08:00-17:15;
    пт: 08:00-16:00;
    сб-нд: вихідний

Group 23

Електронна пошта

  • Email: post@zt.gov.ua_

Наші канали

youtube icon

fb icon 325x325        teleg

Group 27

Житомирщина

  • Візитівка області

Group 31

Районні ради області

Житомирська районна рада

Бердичівська районна рада

Коростенська районна рада

Звягельська районна рада

 

Group 41

Публічна інформація

data

edata

Group 69

  • Нормативно-правові акти
  • Форми запитів
  • Звіт про роботу із запитами

У разі повного або часткового використання матеріалів з сайту Житомирської обласної ради гіперпосилання є обов'язковим.

© 2012-2025 Житомирська обласна рада