ПАСПОРТ
Попільнянської селищної об’єднаної територіальної громади,
адміністративний центр – смт
Попільня

№ з/п Найменування показника Значення показника
1

Чисельність населення станом на
1 січня 2016 р.

у тому числі дітей:

15144
дошкільного віку 1048
шкільного віку 1658
2 Кількість населених пунктів, що входять до складу спроможної територіальної громади 19
3 Обсяг доходів (розрахунковий) спроможної територіальної громади , тис. гривень у тому числі: 39050

сформованих відповідно до статті 64 Бюджетного кодексу України

бюджету розвитку

базової дотації

реверсної дотації

39050

4 Площа території спроможної територіальної громади, кв. кілометрів 301,2
5

Кількість закладів, що утримуються за рахунок бюджету органів місцевого самоврядування

у тому числі:

26
гімназія 1
загальноосвітніх навчальних закладів I—III ступеня 6
загальноосвітніх навчальних закладів I—II ступеня 5
загальноосвітніх навчальних закладівI ступеня
дошкільних навчальних закладів
закладів позашкільної освіти
закладів культури 23
закладів фізичної культури 1
фельдшерсько-акушерських пунктів 4
Фельдшерських пунктів 5
амбулаторій 5
лікарень 1
Пункт постійного базування ЕМД 1
Центр ПМСД 1
6 Наявність приміщень для розміщення державних органів, установ, що здійснюють повноваження щодо: 6
правоохоронної діяльності 1
реєстрації актів цивільного стану та майнових прав 1
пенсійного забезпечення 1
соціального захисту 1
пожежної безпеки 1
казначейського обслуговування 1
7 Наявність приміщень для розміщення органів місцевого самоврядування 13

Відомості про територіальні громади, що увійдуть
до складу спроможної територіальної громади

№ з/п Найменування територіальних громад та населених пунктів, що входять до їх складу, із зазначенням адміністративного статусу Чисельність населеннястаном на
1 січня 2016 р.
Відстань до потенційного адміністративного центру спроможної територіальної громади, кілометрів
Попільнянська селищна рада 5987 0
1 смт Попільня 5987 0
Попільнянська сільська рада 1953
2 с. Попільня 1953 3
Парипська сільська рада 923
3 с. Парипси 923 5
Саверецька сільська рада 740
4 с. Саверці 731 12
5 с. Піски 9 13
Голуб’ятинська сільська рада 407
7 с. Голуб’ятин 407 15
8 Строківська сільська рада 528
с. Строків 528 15
9 Новоселицька сільська рада 609
с. Новоселиця 609 22
Сокільчанська сільська рада 767
10 с. Сокільча 584 15
11 с. Маркова Волиця 183 14
Котлярська сільська рада 437
12 с. Котлярка 437 16
В.Лісівецька сільська рада 378
13 с. Великі Лісівці 378 8
Миролюбівська сільська рада 786
14 с. Миролюбівка 786 10
Ходорківська сільська рада 1195
15 с.Ходорків 992 25
16 с-ще Відродження 145 25
17 с.Пустельники 58 28
Кривенська сільська рада 434
18 с. Криве 431 35
19 с. Рудка 3 38

АНАЛІТИЧНА ЗАПИСКА

щодо Попільнянської селищної об’єднаної територіальної громади

(адміністративний центр – смт Попільня)

 1. Загальна характеристика

Попільнянська об’єднана територіальна громада (далі – громада) базуватиметься на частині території Попільнянського району.

Громада розташовуватиметься у південно – східній частині Житомирської області.

До складу громади увійдуть 19 населених пунктів, на базі яких утворено 13 органів місцевого самоврядування, у тому числі 12 сіл (сільська рада) та 1 селищна рада.

Мінімальна відстань населених пунктів до адміністративного центру складе 3 км, максимальна (2 населених пункти) – 38 км та 35 км.

Площа громади складатиме 301,2 кв. км.

Загальна кількість мешканців громади складає 15144 особи, у тому числі дітей: дошкільного віку – 1048, шкільного віку – 1658.

2. Економічний потенціал громади

На території, яку охоплює громада, зареєстровано 1128 суб’єктів господарювання, у тому числі 324 юридичні особи та 804 фізичні особи-підприємців.

Промислові підприємства:

- ДП «Попільнянське лісове господарство»;

- ТОВ «Попільнянський комбікормовий завод»;

- ТОВ «Біодом».

Функціонують 19 сільськогосподарських формувань, у тому числі великотоварні:

ТОВ «АСТ»;

ПСП «Саверці»;

ПСП «Новоселиця»;

ПСП «Сокільча»;

ТОВ «Гетьман Самойлович-Агро»;

ТОВ «Олімп – Агро».

Торгівельні послуги надають 179 торгових точок, у тому числі 129 магазинів, 8 аптек, 14 аптечних пунктів, та 28 закладів громадського харчування.

Основну товарну структуру імпорту складає сільгосптехніка та обладнання.

3. Транспортне сполучення

Усі населені пункти громади забезпечені постійним транспортним сполученням з адміністративним центром.

Транспортне сполучення забезпечується автомобільними дорогами загального користування державного та місцевого значення.

Транспортний комплекс представлений 8 приватними підприємцями, які надають послуги з пасажирських перевезень на 30 автобусних маршрутах.

4. Бюджетна інфраструктура та розрахунковий обсяг бюджету громади

Обсяг доходів загального фонду (прогноз в умовах 2016 року) громади становитиме  75219,3 тис. грн., у тому числі:

  • доходи без урахування трансфертів з державного бюджету (згідно статті 64 Бюджетного кодексу України) – 39 050 тис. грн.,
  • базова дотація – 0,
  • освітня субвенція –27 221,7 тис.грн.,
  • медична субвенція (первинний рівень) 8 947,6тис. грн.

Прогнозний обсяг видатків загального фонду громади становить    58 103,6 тис.грн.Баланс фінансових ресурсів загального фонду: +17 115,7 тис.грн.

Прогнозний обсяг бюджету розвитку: ---

За рахунок бюджету громади на її території функціонуватимуть:

17 закладів охорони здоров’я, в тому числі: 1 центральна лікарня, 1 пункт постійного базування ЕМД, 1 центр ПМСД, 5 амбулаторій загальної практики сімейної медицини, 4 фельдшерсько-акушерських пунктів та 5 фельдшерських пунктів;

26 закладів освіти, в тому числі: 1 гімназія, 6 загальноосвітніх навчальних закладів І-ІІІ ступеня, 5 загальноосвітніх навчальних закладів I-II ступеня та 14 дошкільних навчальних закладів, з яких 5 з короткотривалим перебуванням дітей;

23 заклади культури;

1 заклад фізичної культури.

Кількість приміщень, придатних для розміщення державних органів, складає 6 одиниць.

Кількість приміщень, придатних для розміщення органів місцевого самоврядування, складає 13 одиниць.

muropil otg

НОВИНИ

Новий МРТ в обласній лікарні: встановлено сучасне діагностичне обладнання

Новий МРТ в обласній лікарні: встановлено сучасне діагностичне обладнанняУ червні цього року в обласній клінічній лікарні ім. О.Ф. Гербачевського планується запуск у роботу сучасного магнітно-резонансного томографа. Обладнання вже встановлено, наразі тривають пусконалагоджувальні роботи, які планують завершити до кінця травня.

Сьогодні, 9 травня, з метою ознайомлення зі станом готовності приміщення та МРТ-апарата заклад відвідали перший заступник голови Житомирської обласної ради Олег Дзюбенко, начальник Житомирської ОВА Віталій Бунечко, його перша заступниця Наталія Остапченко, народний депутат України Сергій Кузьміних та в.о. директора Департаменту охорони здоров’я Житомирської ОВА Валентина Донець.

Можливості для українського бізнесу: подавайте заявку на отримання відзнаки UEPA 2025 за розвиток підприємництва

Можливості для українського бізнесу: подавайте заявку на отримання відзнаки UEPA 2025 за розвиток підприємництваТриває відбір учасників на отримання національної премії за внесок у розвиток підприємництва — Ukrainian Enterprise Promotion Awards (UEPA).  

UEPA — це український національний етап відбору кандидатів на участь у європейській премії European Enterprise Promotion Awards (EEPA). Премією UЕРА будуть нагороджені ініціативи, що сприяють розвитку українського малого й середнього підприємництва на національному, регіональному та місцевому рівнях. 

У День памʼяті та перемоги в Житомирі вшанували борців із нацизмом і Героїв російсько-української війни

У День памʼяті та перемоги в Житомирі вшанували борців із нацизмом і Героїв російсько-української війни8 травня, у День памʼяті та перемоги над нацизмом, Україна вшановує загиблих воїнів і жертв Другої світової війни 1939–1945 років.

З цієї нагоди в обласному центрі відбулися памʼятні заходи на честь тих, хто звільняв світ від нацизму, а також полеглих у війні з російським агресором.

У заходах взяли участь депутат Житомирської обласної ради Олександр Дмитрук, начальник Житомирської ОВА Віталій Бунечко та його заступники, секретар Житомирської міської ради Галина Шиманська, представники виконавчого апарату обласної ради, структурних підрозділів ОВА та міськради, військові, правоохоронці, родини загиблих Героїв, громадськість.