ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА ЖИТОМИРСЬКА ОБЛАСНА РАДА
  • Головна
  • Обласна рада
    • Структура та персони
      • Керівництво
      • Депутати обласної ради
      • Депутатські групи
      • Депутатські фракції
      • Погоджувальна рада
      • Постійні комісії
    • Виконавчий апарат
      • Управління організаційного забезпечення депутатської діяльності, роботи постійних комісій та фракцій
      • Управління з документального, комп’ютерного та матеріально-технічного забезпечення діяльності обласної ради
      • Управління фінансового забезпечення, бухгалтерського обліку та аудиту
      • Управління інформації, зв’язків з громадськістю, міжнародної співпраці, з питань соціальної підтримки
      • Відділ юридичної та кадрової роботи
      • Відділ забезпечення діяльності керівництва обласної ради (патронатна служба)
      • Відділ з питань реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, реалізації проектів та програм
    • Кадрова політика
      • Порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад
      • Порядок проведення іспиту претендентів на заміщення вакантних посад
      • Оголошення про конкурс на заміщення вакантної посади
    • Історія діяльності
      • З історії обласної ради
      • Очолювали обласну раду
      • Скликання обласної ради
  • Діяльність
    • Нормативна база ради
      • Правові засади діяльності
      • Положення про порядок використання герба і прапора Житомирської області
      • Нагороди та відзнаки
    • Регуляторна діяльність
      • Оприлюдення проєктів регуляторних актів
      • Відстеження результативності
      • Планування регуляторної діяльності
      • Регуляторні акти
    • Обласні програми
      • Перелік обласних програм
      • Хід виконання обласних програм
    • Антикорупційна діяльність
      • Антикорупційна політика
    • Очищення влади
      • Нормативні документи
      • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
    • Бюджет та фінанси
      • Список публічних закупівель у системі PROZORRO
      • Кошторис обласної ради
      • Штатний розпис виконавчого апарату
  • ОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИОФІЦІЙНІ ДОКУМЕНТИ
  • Управління майном
    • Комунальні установи, підприємства
      • Соціальний захист
      • Охорона здоров'я
      • Освіта
      • Спорт
      • Культура
      • Служби у справах дітей
      • Житлово-комунальне господарство
      • Інші
    • Конкурси на посади керівників
      • Оголошені конкурси на заміщення посад
      • Завершені конкурси
    • Оренда майна
      • Нерухоме майно, включене до Переліку І типу
      • Нерухоме майно, включене до Переліку ІІ типу
    • Приватизація майна
      • Повідомлення про приватизацію майна
    • Очищення влади
      • Перевірка посадових осіб
  • Для громадськості
    • Доступ до публічної інформації
      • Нормативно-правові акти
      • Форми запитів
      • Звіт про роботу із запитами
      • Публічна інформація у формі відкритих даних
    • Звернення громадян
      • Нормативні документи
      • Графік прийому громадян керівництвом обласної ради
      • Правила подачі звернень
      • Надіслати електронне звернення
  • Пресслужба
    • Новини
    • Анонси
    • Відеоматеріали
    • Онлайн трансляції
  • Регіон
    • Розвиток громад
      • Паспорт області
      • Органи місцевого самоврядування
      • Паспорти територіальних громад
      • Територіальні громади Житомирської області
    • Ради
      • Рада Європи
      • Районні ради області
    • Асоціації місцевих рад
      • Всеукраїнська асоціація сільських та селищних рад
      • Українська асоціація районних та обласних рад

Новини

НСЗУ: Як отримати безоплатні ліки при серцево-судинних захворюваннях

Створено: 09 січня 2023
Перегляди: 1103

НЗСУ: Як отримати безоплатні ліки при серцево-судинних захворюванняхВсього до програми “Доступні ліки” включено 231 препарат для лікування серцево-судинних та цереброваскулярних захворювань, у тому числі для профілактики інфарктів та інсультів.

 

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України пояснює, як зареєструвати новонароджених українців за кордоном

Створено: 09 січня 2023
Перегляди: 418

Як зареєструвати новонароджених українців за кордоном?

Якщо українська жінка народжує за кордоном, куди звертатися для реєстрації малюка? За кордоном державну реєстрацію народження дитини проводять дипломатичні представництва та консульські установи України.

Уряд збільшив розмір компенсації вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років, "муніципальна няня"

Створено: 09 січня 2023
Перегляди: 867

Уряд збільшив розмір компенсації вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років муніципальна няняЗ ініціативи Мінсоцполітики Уряд збільшив розмір компенсації вартості послуги з догляду за дитиною до трьох років ,"муніципальна няня" з 2272 грн до 6700 грн та змінив окремі умови надання послуги для забезпечення отримання підтримки саме тими, хто її найбільше потребує.

Міністерство з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України пояснює, кому призначається допомога по догляду за особами, які цього потребують, та як її отримати в умовах війни

Створено: 09 січня 2023
Перегляди: 479

Кому призначається допомога по догляду за особами які цього потребують та як її отримати в умовах війниЧасто особами, що потребують догляду, можуть бути близькі люди чи члени родини. Розповідаємо, за ким призначається догляд та як отримати компенсацію від держави.

МОЗ: Розширено перелік ліків, вартість яких покривається з бюджету в межах програми державних гарантій

Створено: 09 січня 2023
Перегляди: 840

МОЗ Розширено перелік ліків вартість яких покривається з бюджету в межах програми державних гарантійНа засіданні Уряду була прийнята постанова Кабінету Міністрів України «Про внесення змін до Національного переліку основних лікарських засобів». Її мета – розширити Національний перелік основних лікарських засобів новими препаратами, що були рекомендовані за результатами проведення державної оцінки медичних технологій. Це дозволить підвищити доступ українців до необхідних ефективних та безпечних лікарських засобів, вартість яких покривається за бюджетні кошти в межах програми державних гарантій медичного обслуговування. 

На порталі Дія можна отримати витяг з Єдиного державного реєстру (ЄДР)

Створено: 06 січня 2023
Перегляди: 6067

На порталі Дія можна отримати витяг з Єдиного державного реєстру ЄДР

На порталі Дія можна в кілька кліків отримати витяг з Єдиного державного реєстру (ЄДР). Це один з найпопулярніших документів для українців, які були або є підприємцями.

Більше статей...

  1. В обласній клінічній лікарні з’явився мультиспіральний комп’ютерний томограф
  2. Корисні чат-боти, які допоможуть краще орієнтуватися в отриманні “Доступних ліків”, наданні домедичної допомоги, а також допоможуть отримати безоплатні консультації лікарів та медичні послуги від НЗСУ
  3. Національна служба здоровʼя України пояснює, що отримує пацієнт за пакетом “Реабілітаційна допомога дорослим та дітям у стаціонарних умовах”
  4. Уряд визначив 10 пріоритетів на 2023 рік: серед них – гуманітарна безпека та відновлення України
  5. Документ за 5 секунд: на порталі Дія знову можна отримати довідку з Державного реєстру речових прав
  6. Уряд спростив правила ввезення в Україну дронів: тепер гарантійні листи не потрібні
  • Початок
  • Попередня
  • 243
  • 244
  • 245
  • 246
  • 247
  • 248
  • 249
  • 250
  • 251
  • 252
  • Наступна
  • Кінець

У випадку терористичних актів

ПАМ’ЯТКА щодо алгоритму дій у випадку терористичних актів

ТОП фото

Популярні новини

  • Депутати ухвалили створення обласного центру підготовки громадян до національного спротиву
  • Відбулося спільне засідання постійних комісій
  • На 27-й сесії Житомирської обласної ради ухвалили низку важливих рішень
  • 28 липня — День вшанування пам’яті Захисників і Захисниць України, учасників добровольчих формувань, а також цивільних осіб, які були страчені, закатовані або загинули у полоні
  • Олег Дзюбенко привітав правоохоронців Житомирщини із 10-річницею створення Національної поліції України
  • Депутатка обласної ради Оксана Олійник взяла участь в тренінгу ООН Жінки для лідерок Житомирщини
  • Відбулося засідання постійної комісії з питань бюджету та комунальної власності
  • Проєкти рішень, які розглянуті на засіданнях 8 скликання

Підготовка до чергової сесії

  • Проєкти рішень

Відкритий бюджет

  • Обласний бюджет у графіках
  • Порядок використання бюджетних коштів з обласного бюджету
  • Обласний бюджет та його виконання

Приватизація майна

  • Інформаційні повідомлення про приватизацію

ПРЕССЛУЖБА

  • Новини
  • Анонси
  • Онлайн трансляції

ФОТОГАЛЕРЕЯ

  • Сесії обласної ради
  • Комісії обласної ради

ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ

  • Антикорупційна політика

ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ

  • Нормативні документи
  • Перевірка посадових осіб виконавчого апарату
  1. Головна
  2. Новини

Group 25

Контактні дані

  • Адреса:
    10014 м.Житомир, м-н ім. С.П. Корольова, 1
  • Телефон приймальні:
    (0412) 43-21-21
  • Графік роботи:
    пн-чт: 08:00-17:15;
    пт: 08:00-16:00;
    сб-нд: вихідний

Group 23

Електронна пошта

  • Email: post@zt.gov.ua_

Наші канали

youtube icon

fb icon 325x325        teleg

Group 27

Житомирщина

  • Візитівка області

Group 31

Районні ради області

Житомирська районна рада

Бердичівська районна рада

Коростенська районна рада

Звягельська районна рада

 

Group 41

Публічна інформація

data

edata

Group 69

  • Нормативно-правові акти
  • Форми запитів
  • Звіт про роботу із запитами

У разі повного або часткового використання матеріалів з сайту Житомирської обласної ради гіперпосилання є обов'язковим.

© 2012-2025 Житомирська обласна рада