photo5447451156780527755Голова Житомирської обласної ради Володимир Федоренко провів першу в 2021 році апаратну нараду, в якій взяли участь перший заступник голови обласної ради Олег Дзюбенко, заступник голови обласної ради Володимир Ширма та керівники структурних управлінь ради.

За словами Володимира Федоренка, часу для зволікань – немає, і необхідно терміново розпочати підготовку до наступної сесії облради та налагодити діалог з громадами області.

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України, з 8 по 24 січня в країні запроваджується посилений карантин, тому обласна рада працюватиме у дистанційному режимі. Це допоможе стримати розповсюдження захворюваності, збереже життя і здоров’я людей.

В контексті підготовки до третьої сесії облради, 5 січня відбудеться засідання бюджетної комісії.

Водночас, розпочинається робота з налагодження більш тісної взаємодії з територіальними громадами Житомирщини. Після Різдвяних свят Володимир Федоренко планує провести першу спільну онлайн-конференцію з представниками громад.

"Кожна громада є важливою ланкою великого ланцюга державно-управлінських рішень. Тільки спільними зусиллями ми зможемо підняти економіку нашої області і добробут громадян. Планую відвідати всі 66 громад області, щоб окреслити спільні пріоритети і вибудувати нашу подальшу ефективну співпрацю", - зазначив Володимир Федоренко.

За словами голови обласної ради, діалог із головами громад відбуватиметься виключно на партнерських засадах. Обласна рада готова підтримувати місцеві ініціативи, ділитися досвідом, проводити навчання та започатковувати спільні проєкти. Така синергія принесе позитивні результати і для територіальних громад, і для області в цілому, підвищуючи рейтинговий рівень Житомирщини у напрямку соціально-економічного розвитку.

Перша апаратна нарада обласної ради передбачала також урочисту частину. Так, з нагоди 60-річного ювілею, начальник управління з питань реформи місцевого самоврядування та децентралізації влади, реалізації проєктів та програм Микола Ковтуненко нагороджений подякою голови обласної ради.

DSC04581 min

DSC04581 min

DSC04581 min

DSC04581 min

DSC04581 min

DSC04581 min

DSC04581 min

DSC04581 min

DSC04581 min

DSC04581 min

DSC04581 min