photo5316883751550170219Головні критерії до розробки туристичного логотипу та брендбуку Житомирської області обговорили під час засідання організаційного комітету з підготовки та проведення відкритого творчого конкурсу в обласній раді.

Участь у засіданні взяв заступник голови обласної ради Володимир Ширма, заступниця директора Департаменту культури, молоді та спорту Світлана Ярмолицька, директор комунальної установи «Житомирський обласний туристичний інформаційний центр» Житомирської обласної ради Василь Кравчук, депутати обласної ради, спеціаліст з розвитку туризму Анастасія Ляшевич.

На онлайн-зв’язку з членами оргкомітету був представник Державного агентства розвитку туризму України Олег Пастущак.

Нагадаємо, під час минулого засідання було затверджено грошову винагороду для переможця конкурсу у сумі 90 тис грн.

Сьогодні, члени оргкомітету обговорили технічне завдання конкурсу, критерії оцінювання та обрання переможця.

Зокрема, було озвучено, що вимогами не будуть звужувати творчість учасників, а лише направляти їх, що варто звернути увагу.

Конкурс буде проводитись у п’ять етапів, але якщо у півфіналі один з презентованих логотипів набере більше 51% голосів, переможця визначать вже на четвертому.

На розгляд членів оргкомітету була висунута пропозиція про вибір переможця конкурсу за моделлю 50 на 50 – оргкомітет/громадськість.

Представник Державного агентства розвитку туризму України Олег Пастущак запропонував залучити до голосування й представників великого бізнесу Житомирщини, адже це люди, які розбираються у брендингу та у майбутньому можуть безпосередньо використовувати новий логотип у своїй продукції.

Так, члени оргкомітету проголосували за затвердження наступних умов визначення переможця конкурсу: 34% - члени організаційного комітету, 33% - бізнес-клуб Житомирщини, 33% - громадськість.

Нагадаємо, що 27 травня на 4-тій сесії обласної ради депутати підтримали зміни у рішення Житомирської обласної ради від 24 жовтня №23 «Про обласну цільову Програму розвитку туризму в Житомирській області на 2021-2023 рік». Так, даним рішенням було підтримано фінансування у сумі 104,6 тис грн. у частині розробки туристичного логотипа області та маркування туристичних маршрутів.

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219

photo5316883751550170219